עשרת הדיברות של “עדיף”

  1. כוח צרכני – יצירת כוח כלכלי משפיע של אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם באמצעות המועדון.
  2. חסכון – הנחות משמעויות המביאות לחסכון בהתנהלות היומיומית בכל תחומי החיים
  3. הכנסה פנויה – ניהול נכון יותר של ההכנסה הפנויה למשק הבית באמצעות הוזלות, הטבות, חשיפת הצעות ערך ייחודיות
  4. עסק חברתי – הפניית חלק מהרווחים לסבסוד פעילויות ומוצרים לטובת עמיתי המועדון. ככל שקונים יותר באמצעות כרטיס אשראי “עדיף” חוסכים יותר בחשבון האישי ומהווים כוח צרכני גדול יותר.
  5. הנגשה – עידוד וקידום הנגשת בתי עסק באמצעות שיתוף פעולה עם המועדון כגוף המייצג ומוביל כוח צרכני של נכי ישראל.
  6. רשת שייכות – המועדון כפלטפורמה לשיתוף דעה וקשרים בין הנכים לבין עצמם ובין הנכים לבין גופים ועסקים המקדמים מוצרים ושירותים לטובתם.
  7. מוצרים ושירותים בהתאמה – איתור, חשיפה והצגה של מוצרים ושירותים לציבור הנכים בישראל מכל תחומי החיים למען הקלה ושיפור איכות החיים.
  8. הכל תחת קורת גג אחת – כל מה שצריך לחיים טובים יותר, נוחים יותר, חסכוניים יותר!
  9. מודעות והשתלבות – רשת מידע המאפשרת בירור צרכים והתאמה בין אנשים לאנשים, ומוצרים ושירותים לאנשים מתוך הבנה והכרה בצרכים המיוחדים.
  10. טכנולוגיה – פעילות המועדון מבוססת על טכנולוגיה ותקשורת מהמתקדמות ביותר המאפשרות הנגשה וידידותיות למשתמש באשר הוא.