שניה לפני שממשיכים...

האם את/ה לקוח
של ?

שאלות ותשובות

זכאות

האם אני זכאי לכרטיס? – למועדון זכאי להצטרף כל אדם עם מוגבלות (נכות ו/או לקות ו/או מחלה קשה) הנושא אישור ממוסד ממשלתי ו/או רשות ו/או עמותה.


בנוסף זכאים לכרטיס אשראי של מועדון עדיף בני משפחה מקרבה ראשונה (הורים וילדים בלבד, ולא יותר מ- 4 משורשרים לנכה זכאי במשק בית). אדם עם מגבלה שאינו כשיר ו/נעזר במטפל ו/או תומך יצורף למועדון ע”י אישור האפוטרופוס שלו והכרטיס יהיה ע”ש האפוטרופוס.

למידע נוסף ניתן לפנות אלינו באמצעות עמוד "צור קשר" או לפנות למוקד הטלפוני שלנו בטלפון 03-3030309  בין השעות 9:00-16:00


האם ניתן לצרף קטין למועדון? – בהחלט ניתן לצרף קטינים עם מוגבלויות /נכות.
רישום של קטין מתבצע ע"י ההורה בציון קרבה.

למידע נוסף ניתן לפנות אלינו באמצעות עמוד "צור קשר" או לפנות למוקד הטלפוני שלנו בטלפון 03-3030309  בין השעות 9:00-16:00

מה העלות החודשית / דמי חבר? – דמי החבר במועדון הינם 10 ש”ח בחיוב חודשי למצטרפים באמצעות הנפקת כרטיס אשראי “עדיף” ופטור מלא מדמי כרטיס למשך שלוש שנים.

ללקוחות בנק הפועלים המצטרפים באמצעות שיוך כרטיס האשראי שברשותם, דמי החבר הינם ללא עלות.
המועדון מציע מגוון של הטבות בתחומי רבים: צרכנות, אופנה, בילוי, מסעדות ועוד.

הצטרפות

איך אני מצטרף לכרטיס אשראי עדיף? – יש כמה דרכים להצטרף למועדון:

באופן עצמאי באתר –  https://eco.adif.org.il/eco/register

באמצעות פניה אלינו דרך עמוד צור קשר באתר– https://adif.org.il

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע בהרשמה למועדון. מספר הטלפון של המוקד הוא 03-3030309. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00


אני יכול להשתייך למועדון גם בלי כרטיס אשראי? האם אני חייב כרטיס אשראי כדי להצטרף? – ניתן ליהנות מההטבות וההנחות רק באמצעות אחזקת כרטיס אשראי “עדיף” במסלול הצטרפות בראש האתר.


האם בן/ בת הזוג שלי יכול לעשות כרטיס במקומי?  – קרובים מדרגה ראשונה (הורים , בני זוג וילדים) יכולים להצטרף למועדון , אנא שלח/י את מספר הטלפון שלך על מנת שנציגה תיצור עמך קשר בנושא.


מה יהיה החיסכון הכספי החודשי שהכרטיס יעניק לי? – מועדון עדיף מציע לעמיתיו מגוון הטבות המובילות לחיסכון של מאות שקלים בחודש.  החיסכון משתנה בהתאם לצריכה של כל משק בית. ככל שמשק הבית יבצע רכישות ויממש את ההטבות באמצעות הצעות הערך של מועדון עדיף, כך ההכנסה הפנויה תגדל וחסכון עלויות המחייה יגדל. תחומים מובילים שבהם המועדון מאפשר חיסכון : ביטוח , מזון , בילוי ופנאי , נסיעות לחו”ל וחופשות , רשתות אופנה.

ביטולים

האם יש התחייבות למועדון  או ניתן לבטלו בכל עת?  – אין התחייבות למועדון וניתן לבטלו בכל עת.


אני רוצה לבטל את כרטיס האשראי את החברות במועדון – איך אני עושה את זה? – ביטול כרטיס אשראי יכול להתבצע בפנייה ישירה שלך למוקד השירות של חברת ישראכרט במס' 6272* או באתר ישראכרט. לשם ביטול חברות במועדון עדיף יש לפנות למוקד השירות של עדיף בטל': 03-3030309

מידע כללי

מה מעניק כרטיס אשראי עדיף? מה הייחודיות שלו? – מועדון עדיף נוצר על ידי אנשים עם מגבלה, עבור אנשים עם מגבלה! חברות במועדון מעניקה הנחות משמעותיות התורמות לחיסכון בהתנהלות היומיומית בכל תחומי החיים, ניהול נכון יותר של ההכנסה הפנויה למשק הבית באמצעות הוזלות, הטבות והצעות ערך ייחודיות ובמחירים ותנאים מועדפים כמו: פוליסות ביטוח מותאמות ,הצעות תיירות ונופש נגישות , מוצרים ועזרי שמע , ראייה וניידות במחירים אטרקטיביים, משלוחים מבית המרקחת עד הבית, תווי GIFT CARD ובנוסף מוצרי צריכה : צרכנות, בתי אופנה, בילוי, מסעדות.
עדיף הוא עסק חברתי, וככזה, 50% מהרווח בו חוזר לקהילה.


האם המועדון מעניק גם שירותים סוציאליים? – אנחנו פועלים ונמשיך לפעול בשיתוף עם הממסד בפרויקטים לאומיים כדוגמת שילוב הנכים במעגלי תעסוקה וקהילה, מלחמה בבדידות, הנגשה ועוד. עדיף לא ייקחו חלק בנושאים המצויים באחריותם של הממשלה ומוסדות ממשלתיים. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.


מה זה עסק חברתי המחזיר 50% מהרווחים לקהילה? באיזה אופן? – בישראל אין עדין רגולציה לניהול עסק חברתי אבל עדיף לקחה על עצמה את הנהוג באירופה ומחזיקה לקהילה שלמענה היא פועלת 50% מהרווחים באמצעות קרן סבסוד למוצרים ושירותים מיוחדים והשתתפות בפרויקטים משפרי איכות חיים בשיתוף עם גופי ממסד, עמותות וארגונים שונים הפועלים למען קהילת אנשים עם מוגבלות .


יש כבר עשרות מועדונים לנכים. מה אתם מציעים לי שאחרים לא? – עדיף הינה קהילה צרכנית חברתית הפועלת על מנת להגיע לשפר ולחזק את מי שזקוקים לחיזוק ותמיכה. הקהילה מאפשרת מענה לכל מכלול ההוצאות של אדם עם מגבלהלקות או מחלה. הצורך ב"עדיף" עלה מהשטח, לאחר קושי של אדם עם מגבלה שהבין שהתאגדות משותפת היא כוח, עוצמה והשפעה לנהל משא ומתן, לקדם עוד עסקים למודעות למה היא נגישות ולהשיג תנאים מיטיבים לחבריה. תחומים מובילים שבהם המועדון מאפשר חיסכון : ביטוח , מזון , בילוי ופנאי , נסיעות לחו”ל וחופשות , רשתות אופנה .הייחוד שלנו הוא בשותפות, יחד נצליח להשיג את הערך והשיפור הכלכלי-חברתי הגדול ביותר.
תוכל/י לקרוא עלינו עוד כאן בדף הפייסבוק 

מדוע אני צריך לקבל מיסרונים (SMS)? זה מפריע לי – מיסרונים / הודעות SMS מטעם המועדון נשלחים עם הודעות על מבצעים מיוחדים . בנוסף , חברת האשראי שולחת הודעות כדי לעדכן בתהליך הנפקת הכרטיס עד שהוא מגיע אליך. במידה ואת/ה לא מעוניינת לקבל הודעות SMS מהמועדון, קיימת אפשרות לביצוע הסרה מרשימת התפוצה או ליצור איתנו קשר באמצעות עמוד "צור קשר" באתר   או בהודעה לנציג במוקד השירות בטל': 03-3030309


מדוע לעדיף יש הסדר שיוך כרטיס אשראי קיים רק עם בנק פועלים ולא לבנקים אחרים? – מועדון עדיף פועל במתכונת של כרטיס אשראי והנחות במועד החיוב.
פנינו לבנקים מובילים בישראל אשר הכירו והבינו את החשיבות של אוכלוסיית האנשים עם מגבלה לקות מחלה . מתוך החזון של בנק הפועלים למען הקהילה, מצאנו בו שותף. אנו שמחים להגדיל ובעתיד לאפשר לבנקים נוספים להשתייך לעדיף.

כרטיס אשראי

מה העלות החודשית של הכרטיס? – דמי החבר במועדון הם בעלות סימלית של 10 ₪ לחודש. במשך שלושת השנים הראשונות הכרטיס פטור מתשלום דמי כרטיס . במידה ויש ברשותך כרטיס אשראי של בנק הפועלים תוכל/י לבצע שיוך של הכרטיס למועדון לקבל פטור מתשלום די חבר למועדון למשך 12 חודשים. להצטרפות למועדון: https://eco.adif.org.il/eco/register

במידה והינך לקוח/ת בנק הפועלים תוכל/י להיכנס ישירות ללינק הזה לביצוע ההרשמה:https://eco.adif.org.il/eco/quick_signup_newpoalim

במידה ותהיה מעוניין בליווי נציג שירות אנושי בהרשמה למועדון, תוכל לפנות באמצעות "צור קשר" באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 03-3030309 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.


אם הכרטיס מיועד לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות , מדוע אתם גובים עבורו תשלום חודשי? – דמי החבר במועדון הינם 10 ₪ לחודש. סכום זה מאפשר את הפעלת מערך המועדון במטרה להשיג הטבות ייחודיות עבור ולטובת ציבור הנכים ובעלי המוגבלויות בישראל. לא נגבה תשלום עבור כרטיס האשראי בנוסף.

איך נקבעת מסגרת האשראי? – מסגרת האשראי נקבעת בהתאם להחלטת חברת האשראי במקרים בהם מדובר בכרטיס חוץ בנקאי וע"י הבנק במקרים בהם מדובר בכרטיס אשראי בנקאי, למי שמנהל חשבון בבנק הפועלים או בבנק מזרחי טפחות.

מה התנאים לקבלת הכרטיס? אני יכול להיות מסורב אשראי? – כל אדם עם מגבלה (נכות ו/או לקות ו/או מחלה קשה) הנושא אישור ממוסד ממשלתי ו/או רשות ו/או עמותה יכול להנפיק את כרטיס אשראי "עדיף".
התנאים לקבלת כרטיס אשראי נקבעים ע"י בנק בו מתנהל חשבונך וע"י חברות אשראי.


אני צובר נקודות בכרטיס שיכולות לשמש אותי לקניות? – בשלב זה כרטיס המועדון אינו מאפשר צריבת נקודות.

איבדתי את כרטיס האשראי של המועדון, מה לעשות? – עליך לפנות לחברת האשראי על מנת שינפיקו לך כרטיס חדש. חידוש כרטיס אשראי "עדיף" הינו בהתאם לחוק המדינה בנושא חידוש כרטיסי אשראי. במידה וחברת האשראי מבקשת השלמת מסמכים, לדוגמא פירוט הוצאות ותלושי שכר ועוד יש להשלים את אלו על מנת להנפיק כרטיס. עיכוב בהעברת המסמכים עשוי לעכב את התהליך.

מה זה כרטיס אשראי חוץ בנקאי ? ואם אני לא רוצה כזה כרטיס? – כרטיס אשראי חוץ בנקאי פועל במסגרת ניהול סיכונים ומסגרת אשראי שחברת האשראי מקצה לך, בניגוד לכרטיס בנקאי שהבנק מאשר.
כרטיס חוץ בנקאי מאפשר מסגרת אשראי נוספת למסגרת האשראי הבנקאית. הכרטיס מכובד בכל נקודות המכירה בדיוק כמו כרטיס בנקאי במידה והינך מעוניין בכרטיס אשראי בנקאי, יונפק לך כרטיס אשראי מקבוצת ישראכרט.
הצטרפות למועדון מותנית בהנפקת כרטיס אשראי או שיוך כרטיס אשראי קיים ללקוחות בנק הפועלים.


איך משייכים כרטיס של בנק הפועלים לעדיף? – על מנת לשייך כרטיס קיים יש להיכנס למסלול הצטרפות בנק הפועלים באתר. הפרטים שתמלא/י מועברים לבנק לביצוע שיוך הכרטיס. התהליך מול בנק עשוי לקחת עד שבועיים.
להצטרפות היכנס/י לאתר בכתובת https://eco.adif.org.il/eco/quick_signup_newpoalim

במידה ותהיה מעוניין בליווי נציג שירות אנושי בהרשמה למועדון, תוכל לפנות באמצעות "צור קשר" באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 03-3030309 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.

תעודה בינלאומית

איך ניתן להנפיק תעודה בינלאומית? – במידה והינך עמית/ה במועדון, תוכל/י למלא טופס בקשה להנפקת תעודה בינלאומית באתר המועדון בכתובת https://adif.org.il
הנפקת התעודה מתאפשרת לעמיתי המועדון בלבד, במידה ואינך עמית במועדון יש למלא את מסלול ההצטרפות.

במידה ותהיה מעוניין בליווי נציג שירות אנושי בהרשמה למועדון, תוכל לפנות באמצעות "צור קשר" באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 03-3030309 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.


מה העלות של תעודת בינלאומית? – עלות הנפקת התעודה הינה 49.90 ₪.

מהו התהליך של הנפקת תעודת בינלאומית? מה אני צריך לעשות כדי להנפיק כזו? – מועדון עדיף מנפיק תעודה בשפה האנגלית. התעודה נועדה לסייע לחנייה בחניית נכים בהתאם לנהוג בכל מדינה.
בנוסף התעודה מאפשרת הטבות בכניסה למוזיאונים ומוסדות תרבות בעולם בהתאם למצוין בכל קופה, בכפוף לנהוג והנחות בנסיעה בתחבורה ציבורית .
התעודה כאמור תונפק לכל עמית במועדון מחזיק כרטיס אשראי "עדיף".
תעודות מהסוגים הבאים מועברות לבדיקה משפטית לבחינת: תעודת נכה ביטוח לאומי * תו חניה לנכה * תעודת עיוור / לקוי ראיה של משרד הרווחה * תעודת לקוי שמיעה של ארגון "בקול" * תעודת נכה של אגף השיקום במשרד הביטחון * תעודה נכה תאונות עבודה * תעודת נכה של הלשכה לשיקום נכים במשרד האוצר * תעודת נפגע פעולות איבה * תעודת נכה רדיפות הנאצים של משרד האוצר * תעודת נכה של ארגון הגג של ארגוני הנכים.
סוגי תעודות שאינן נושאות כיתוב באנגלית בנוסף לכיתוב בעברית יועברו לתרגום לאנגלית חתום ע"י נוטריון שיתלווה להנפקת התעודה.
באם אין ברשותך אחת מתעודות אלה לא נוכל להמשיך בהליך הנפקת תעודה בינלאומית .

תהליך הנפקת תעודה בינלאומית מורכב ממספר שלבים:
1. רכישת שובר זכאות, יובהר כי בעצם הרכישה כאמור את/ה מביע/ה את הסכמתך לאמור בתקנון העמיתים המופיע בכתובת  https://adif.org.il  ובכלל זה העברת המידע אודותייך לנוטריון.

2. לאחר ביצוע הרכישה פרטייך יועברו למשרד עורכי דין , המלווה את מועדון עדיף. משרד העו"ד יצור עימך קשר באמצעות מיסרון בקשה למשלוח תעודת הנכה וצילום דרכון בדוא"ל

3. אימות המסמכים שנשלחו על ידך ומעידים על נכותך במשרד עו"ד של "עדיף"

4. קבלת הודעת ווטצאפ לתיאום מועד פגישה עם נוטריון במקרה של תעודה שאינה נושאת תרגום באנגלית בגוף התעודה (הפגישה מתואמת עד 30 ימים קדימה ממועד אישור המסמכים)
5. הכנת תרגום נוטריוני למסמכים שהוצגו וזיהוי מחזיק התעודה במעמד הפגישה (הפגישה מתקיימת במשרד עו"ד במרכז עזריאלי בת"א)
6. הפקה והדפסת תעודה
7. משלוח תעודה ואישור תרגום נוטריוני לבית העמית (לפי הכתובת שהוזנה במעמד ההצטרפות למועדון).
התהליך מרגע רכישת השובר ועד קבלת התעודה בדואר רשום עורך כ-30 יום. ולקראת עונת הקיץ , חופשות וחגים זמן ההמתנה מתארך.
ניתן לבצע תרגום אישור נוטריוני באופן עצמאי ולשלוח לנו את האישור לצורך הנפקת תעודה בינלאומית . במקרה זה המועדון לא יישא בהוצאות האישור הנוטריוני
התעודה תונפק ב- 2 העתקים: העתק אחד לשילוט הרכב בעת חניה והעתק נוסף לנשיאה אישית והצגה במוזיאונים ומוסדות תרבות לקבלת הנחה.
כמו כן יימסר לך העתק מקורי של חתימת הנוטריון ויש להציגו בצמוד לתעודה, באם תידרש לכך.
יובהר כי אין מדובר בתעודה רשמית של רשות ממדינת ישראל, אלא בניסיון להקל על ציבור בעלי המוגבלויות (ומתוך ניסיונם של נכים המבקרים בחו"ל) בהצגת הנכות שלהם ובאפשרות של רשויות בחו"ל להתחשב בעובדת היותם בעלי מוגבלויות.
התעודה אינה תקפה בישראל !
התעודה נושאת תוקף לשנה וחידוש התעודה בתום התקופה מותנה בהמשך חברות במועדון "עדיף" ותעודת נכה ישראלית בתוקף ל-14 חודשים ,לפחות


נסעתי עם התעודה לחו"ל ולא כיבדו אותה בשום מקום – כתוב לנו היכן ביקרת ובאיזה אתר ונסיבות לא כובדה התעודה. אנחנו נבדוק זאת מול נציגי המדינה שציינת ונעדכןבמידה ותהיה מעוניין בליווי נציג שירות אנושי בהרשמה למועדון, תוכל לפנות באמצעות "צור קשר" באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 03-3030309 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.

מוצרים, שירותים והטבות

לא קיבלתי הנחה בדלק – אנא בדוק / בדקי האם התחנה מופיעה ברשימת תחנות הדלק המעניקות הנחה. הרשימה מופיעה כאן באתר בכתובת https://adif.org.il
תוכל/י לראות את הרשימה לאחר שתזין / תזיני את הפרטים שלך באתר.
במידה והתחנה מופיעה ברשימה , יתכן ויש לך הנחה במסגרת הסדר נוסף מול חברת דלק. במקרה זה , "דלק" מעניקה לך את ההנחה הגבוהה מבין ההנחות ולא כפל הנחות .

איך נקבעת ההנחה בתדלוק? – ההנחה עומדת על 21 אג’ מתעריף לליטר בנזין בשירות מלא. במעמד התדלוק באמצעות תשלום בכרטיס אשראי “עדיף” תחויב/י בתעריף המלא וההנחה תינתן בעת סליקת הכרטיס כך שתוכל לראות את שיעור ההנחה בדף החשבון החודשי .


אני לא רואה את הזיכוי בקבלה מועד התשלום? – את ההנחות ניתן לראות במועד החיוב בסוף כל חודש בדף הסיכום החודשי של חיובי האשראי. ההנחה אינה מופיעה בקבלה בעת התשלום.


לא קיבלתי את כרטיס גיפט קארד – במקרה ועברו 14 ימי עסקים מיום הרכישה, אנחנו נודיע לחברה המפיקה על כך ,הכרטיס יבוטל ויונפק לך כרטיס חדש ללא חיוב.

אנא צור/ צרי איתנו קשר באמצעות "צור קשר" בצירוף מספר טלפון על מנת שנוכל לעדכן אותך בהמשך טיפול.

תווי קנייה ויקטורי – תווי ויקטורי נרכשים בחנות ההטבות של המועדון. התווים ניתן לרכוש בסכומים של 200 ₪ , 500 ₪ ובמכפלותיהם. התווים נשלחים בדואר רשום ומגיעים לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריי העמית תוך 14 ימי עסקים . בסניפי רשת ויקטורי לא מנוהל מלאי של תווי קניה ולכן התווים נשלחים בדואר ולא ניתן לאסוף אותם בסניף. ההנחה בתווים מסובסדת ע"י המועדון. אנו רוצים לאפשר לכל עמיתי המועדון ליהנות מההטבה ולכן היא מוגבלת ל-9,000 ש"ח בשנה. בשימוש בהטבה ניתן לחסוך 900 ש"ח בשנה


למה כדאי לי לרכוש ביטוח דרך המועדון? – למועדון קשרים מסחריים עם חבורת ביטוח מובילות כדי להציע פוליסות ביטוח בהתאמה אישית בתחומי חיים ובריאות (כולל הצרה והחרגה) במחירים מועדפים
המועדון מפעיל מנוע השוואת מחירים בין 5 חברות הביטוח הגדולות בישראל כדי לאתר את ההצעה הזולה ביותר לביטוח רכב ודירה.


האם יש קוד סודי לגיפט קארד? – לא קיים קוד סודי. יש מספר מזהה בעל 16 ספרות אשר כתוב על הכרטיס שברשותך


איך אני מברר/ת את היתרה שיש לי בגיפט קארד? – באתר המועדון ניתן להיכנס לאפשרות הטענת HAPPY GIFT לבדיקת היתרה ולהטענת הכרטיס שברשותך.


האם אני חייב/ת להציג תעודה מזהה או כרטיס אשראי יחד כשאני מגיע/ה לחנות למימוש הגיפט קארד? – הכרטיס אינו שמי ולכן אין צורך בהצגת תעודה מזהה


איבדתי את הגיפט קארד שלי, מה אני צריך/ צריכה לעשות? – במקרה של אובדן הכרטיס עליך להודיע לנו באמצעות המוקד 03-3030309 או באמצעות תיבת "צור קשר" והכרטיס יחסם כדי שלא יממשו את הסכום המוטען עליו . במקביל צריך להגיש בקשה לחברת קשרים פלוס + העתק דיווח ממשטרת ישראל על דיווח על גניבה / אובדן כדי שיפרקו את היתרה בכרטיס.


האם הגבלה של 1000 ש”ח בגיפט קארד היא להטענה או לחודש? – סכום הטענה בכל טעינה הינו עד 1,000 ₪ ולא יותר מ-2,000 ₪ בחודש


איך אני יכול לוודא שאתם מעניקים לי את ההצעה הטובה ביותר? – המטרה שלנו היא להעניק לעמיתי המועדון את ההצעות הטובות ביותר ואנחנו פועלים בנושא באופן יומיומי.
ככל שיצטרפו יותר עמיתים למועדון כוח הקנייה שלנו יגדל ויאפשר לנו לתת את ההצעות הטובות ביותר גם בהשוואה למועדונים גדולים וותיקים אחרים בשוק. ההבדל בינינו לבין יתר המועדונים הוא ראשית הסיבה להקמתו – הוקם בידי אנשים עם מגבלה ולמען אנשים עם מגבלה. המטרה: חסכון והטבות על מנת להקל ולשפר את איכות החיים. בנוסף המודל העסקי קובע ש50% מהרווחים של עדיף שבים לקהילה


נחסמתי באתר- למה? מה אני צריך לעשות? – חסימה באתר המועדון יכולה לקרות בשל תקלה טכנית או במקרה של ביטול כרטיס אשראי, מאחר וחברות במועדון מחייבת להחזיק כרטיס אשראי.
כדי שנוכל לבדוק את הסיבה לחסימה ולטפל בפנייה, אנא צור/ צרי קשר באמצעות  תיבת "צור קשר". תוכל/י גם לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-3030309 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00

מועדון עדיף